שלט ביפר רב בריח לרכב MVP 

לקוחות יקרים לא ניתן להשיג אצלנו יותר שלטי ביפר לרכבים ולאופנועים, ניתן להשיג רק פלסטיקה. לא ניתן גם לתקן מסכים שבורים ! בבקשה לא להתקשר ולשאול אם אפשר לשכפל שלט ביפר לרכב או לאופנוע.

עדכון 18/05/2017 – ניתן לשדרג אצלנו אזעקת ביפר רב בריח לאזעקת ביפר חדשה עם 2 שלטים. אוגוסט 2018 מבצע במקום 990 ש”ח רק 499 ש”ח לשדרוג !

מה בכל זאת ניתן לעשות ? ניתן לשדרג את האזעקה הקיימת לחדשה במחיר של 990 ש”ח כולל מע”מ, האזעקה החדשה כוללת זוג שלטי ביפר.
זמן התקנה של עד 45 דקות ! בתיאום טלפוני מראש.

לקוחות רבים פונים אלינו בטענה שהצג בשלט הביפר שלהם נשבר או שהשלט אבד. חברת רב בריח אשר שיווקה את שלטי ביפר פשטה רגל ולפיכך מלאי החלפים והאביזרים לאזעקות אלו מוגבל עד מאוד. במידה והצג נשבר, אין מה לעשות, אין פיתרון. ואולם אם הפלסטיקה של השלט נשברה או שאתם זקוקים לשלט נוסף חד כיווני (שלט שאינו ביפר) נשמח לסייע לכם בשיפוץ או שכפול שלט נוסף לרכב בלבד וללא צג !
להלן השירותים אותם אנו מספקים ללקוחות שלט לאזעקה של רב בריח:

  • החלפת פלסטיקה (מארז) לשלט ביפר רב בריח.
  • החלפת פלסטיקה (מארז) לשלט רב בריח חד כיווני.
  • שכפול שלט רב בריח חד כיווני (ללא צג חיווי).
  • שיפוץ שלט רב בריח חד כיווני – שלטים רבים מאבדים את היכולת לתפקד בשל הלחמות קרות, לחצנים בלויים ותקלות שונות, באפשרותנו לחדש עבורכם שלטים מסוג זה. כמובן שאנו מעניקים גם אחריות של 3 חודשים בעבור התיקון שבוצע.
  • אם בכל זאת חשקה נפשכם בשלט ביפר לרכב ניתן לשדרג את המערכת הקיימת בקלות ובמהירות וליהנות מאזעקה חדשה עם שלטי ביפר חדשים.

מה זה שלט ביפר לרכב ?
שלט ביפר הוא שלט רחוק לאזעקה אשר פועל כשלט דו כיווני. השלט מהווה משדר ומקלט ביחידה אחת. שלטי ביפר רב בריח מכילים צג LCD, מנוע רטט ותאורת לד. כאשר האזעקה מופעלת בכלי הרכב השלט קולט אות רוטט ומצפצף וכך אנו יודעים שגורם זר מנסה לפרוץ את הרכב או שאולי חתולת רחוב החליטה לנוח על מכסה המנוע החם בימים קרים.
זהו אביזר רגיש לזעזועים ונוזלים אשר יתרון הבלאי הצפוי לו עומד מנגד ליתרון החיווי המרוחק.
שלטי ביפר של רב בריח נפוצים מאוד במדינת ישראל ולפיכך ישנו צורך במתן שירות ופתרונות כעת כאשר היבואן הרשמי אינו מספק עוד שירות.

בקרוב יעודכנו בעמוד זה תמונות של האביזרים השונים לרבות מערכת האזעקה החדשה המהווה שדרוג מהיר לקיימת של רב בריח.

סופר שלטים

סניף ראשי: יצחק אלחנן 10
תל-אביב 6525011
072-2608045
בתוך שטיפת הרכבים
info@shaarim.co.il

ארגון המנעולנים
ארגון המנעולנים
אמון הציבור
אמון הציבור

אפשרויות תשלום באתר המקוון

אנחנו מכבדים את כרטיסי האשראי הבאים:

כרטיסי אשראי

חנות החברה

תפריט נגישות

דילוג לתוכן