ביטול עסקה
-
- ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.
- הודעת ביטול ניתן למסור בטלפון ב- WhatsApp שמספרו או , במייל info@keydepot.co.il , בדואר רשום לכתובת ת.ד. 737 גבעתיים או דרך הקישור היעודי בדף הראשי באתר. בהודעת הביטול יש לציין את שם ומספר הזהות של הצרכן.
- בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך ביניהם. המוצר יוחזר על חשבון הצרכןודמי המשלוח ששולמו לא יוחזרו.
- בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בין המוצג באתר לבין שהתקבל על-ידי הלקוח, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר לבית העסק על חשבון החברה על פי תעריפי דואר רשום בישראל.
- המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי באריזתו המקורית.
- לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל נזקיה, בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה במצב המוצר בזמן שהייתו אצל הלקוח. החברה ממליצה שהטובין יוחזרו באריזתם המקורית וללא פגיעה או פגם על מנת להימנע מזכותה של החברה לתבוע על כך.
- החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת הזיכוי לדואר האלקטרוני.
- סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית. על כן לא ניתן להחזיר שלטים מקוריים לרכבים אשר מוזמנים במיוחד עבור הלקוח. כמו כן לא ניתן להחזיר מארזים בתי שלט גלמים ומפתחות אשר עברו חיתוך לבקשת הלקוח.
- צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך גילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. ביקש הצרכן לבטל את העסקה, רשאי העסק לדרוש מהצרכן להציג לפניו תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, ובלבד שלא ידרוש ממנו הוכחה נוספת לשם מימוש זכות הביטול. הצרכן יציג לפני העוסק אחד מהמסכים המפורטים בחוק.